مزایای عالی و متفاوت و مهمترین آنها کیفیتی رضایت بخش

سنگ کورین ال جی ترکیبی هوشمندانه از اکرلیک ، مواد معدنی و رنگدانه ، برای ایجاد سطحی صاف ، بدون خوردگی و ترک می باشد که در کنار کارایی متفاوت از استاندارداهای زیباشناسی ، عملکردی و بهداشتی بالایی برخوردار است. علاوه بر آن ف به دلیل انعطاف پذیری بالا ، برتری بسیاری نسبت به رقبای قدیمی خود دارد.

برای مشکل پسندان

سنگ کورین ال جی ارایه دهنده شمایی بی نقص و بکدست در سطوح بزرگ است. این خاصیت این باور را به وجود مبی آورد که نتیجه کار به دست هنرمندی چیره دست انجام شده و قالبی مخصوص به خود داشته است. این سطوح که بدون خردگی . کاملا صاف صاف هستند به دلیل ویژگی های بهداشتی خود و سهولت در نظافت بسیار مناسب بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نیز هستند. در زمانی که نیاز به تعمیر و یا تعویض باشد نیز این سطوح صاف بدون کوچکترین تغییری دوباره تعمیر شده و در خدمت شما خواهد بود.

طیف رنگ نامحدود

هنگامی که کیفیت بالا در طراحی ، هدف اصلی باشد ، علاوه بر انتخاب نوع ماده ی مصرفی مناسب ، انتخاب رنگ نیز از مهمترین بخش های کار خواهد بود ، سفید ، قهوه ای شکلاتی ، نارنجی پر رنگ ، طرح های پر کنتراست و سطوح نیمه شفاف ، دست شما را در انتخاب باز می گذارند.

طراحی سه بعدی

سنگ کورین ال جی می تواند به کمکفرآیند گرمایی ساده که فرآیند فرم دهی سه بعدی به کمک گرما خوانده می شود. طرح های سه بعدی را اجرا کند. این یعنی سنگ کورین ال جی قابلیت فرم پذیری بهتری نسبت به مواد موجود در بازار دارد. حالا شما می توانید هر ایده ای خلاقانه ای که دارید را به راحتی اجرا کنید.. اجرای هیچ زاویه ، شکل یا فرم خاصی غیرممکن نخواهد بود. این ماده می تواند قالی طرح شما شود ، دقیق و کامل ، درست همانطور که در ذهن شماست. دقیق و کامل و نه هیچ چیز دیگر.

بازتاب خاص

سنگ کورین ال جی با رنگ ها و ضخامت های خاص می تواند بازتابی متفاوت از نور را برای شما ایجاد کند. می توان این خاصیت را به کمک ایجاد نقوش و طرح های خاص ، تقویت کرد. بسته به عوامل مختلف مانند نوع منبع نوری ، نقوش و طرح کار ، بازتاب نور مورد نظر می تواند تفاوتهای زیادی داشته باشد. این تفاوت ، در طراحی و حتی حس ایجاد شده در فضا ، به خوبی قابل تشخیص خواهد بود. ویژگی های خاص سنگ کورین ال جی ، این ماده را به ماده ای ایده ال برای ایجاد خلاقیت در نورپردازی تبدیل کرده است.

کارکرد آسان

درست است که سنگ کورین ال جی ، به شختی سنگ است اما کار به راحتی کار با چوب است. شما می توانید از همان ابزار کار با چوب برای کار با این ماده نیز استفاده کنید و برای ایجاد طرح های سه بعدی به راحتی آن را اره کرده یا با دریل سوراخ کنید. بسیاری از افرادی که با سنگ کورین ال جی کار می کنند نجار بوده اند. اکنون این افراد به خوبی از قابلیت های این ماده جدید ، برای نوآوری در کار خود استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up